مامان ، کلمه ای که به شدت تاثیر بدی داره. تمام بدنم سست میشه. تمام بدنم میلرزه.
هرچی بیشتر زمان میگذره من بیشتر دلتنگ تر میشم و از دست خودم ناراحت.بیشتر اضطراب میگیرم. که چرا هنوز بعد از ۳ سال من هستم و نفس میکشم. چرا تو نیستی؟ چرا چرا چرا
old freind...ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72
اگه بودی فردا تولد ۶۰ سالگیت بود . شاید از ۶۰ ساله شدنت ناراحت میشدی . شاید از پیر شدنت گله میکردی. ولی کاش بودی و ۱۰۰ ساله میشدی.کاش بودی و کمی زندگی رو برامون شیرین تر میکردی
درد نبودنت هر روز و هر ساعت عمیق تر میشه.حسرت لمس تنت سمباده قلبم شده و هر ثانیه آزارم میده.عقده صدا کردنت گلوم رو داره خفه میکنه
مامان
old freind...ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71
ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73
باورم نمیشه میای و هنوز به اینجا سر میزنی.پیغامت رو خوندم.گریه کردم به یاد روزهایی که یادم افتاد.چرا هیچ نشونه ای از تو نیست و نبود؟ خاطراتم دیگه اونقدر تلخ شده اند که قادر به نوشتنش نیستم...
ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59