اگه بودی فردا تولد ۶۰ سالگیت بود . شاید از ۶۰ ساله شدنت ناراحت میشدی . شاید از پیر شدنت گله میکردی. ولی کاش بودی و ۱۰۰ ساله میشدی.کاش بودی و کمی زندگی رو برامون شیرین تر میکردی
درد نبودنت هر روز و هر ساعت عمیق تر میشه.حسرت لمس تنت سمباده قلبم شده و هر ثانیه آزارم میده.عقده صدا کردنت گلوم رو داره خفه میکنه
مامان
old freind...ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71