مامان ، کلمه ای که به شدت تاثیر بدی داره. تمام بدنم سست میشه. تمام بدنم میلرزه.
هرچی بیشتر زمان میگذره من بیشتر دلتنگ تر میشم و از دست خودم ناراحت.بیشتر اضطراب میگیرم. که چرا هنوز بعد از ۳ سال من هستم و نفس میکشم. چرا تو نیستی؟ چرا چرا چرا
old freind...ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72