...

خرید بک لینک
قبلا اصلا اعتقادی به روح و دنیای دیگه و این چیزا نداشتم. ولی الان که تو رفتی دلم میخواد همشون واقعی باشه.بتونم دوباره ببینمت.بغلت کنم.احساست کنم.صدات کنم مامان.

مامان ، کلمه ای که به شدت تاثیر بدی داره. تمام بدنم سست میشه. تمام بدنم میلرزه.

هرچی بیشتر زمان میگذره من بیشتر دلتنگ تر میشم و از دست خودم ناراحت.بیشتر اضطراب میگیرم. که چرا هنوز بعد از ۳ سال من هستم و نفس میکشم. چرا تو نیستی؟ چرا چرا چرا

old freind...

ما را در سایت old freind دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 15:15

صفحه بندی