الان دقیقا یک سال و دو ماهه که مادرم فوت کرده.دلم برای عطر تنش برای نگاهش برای دستاش تنگ شده.دلتنگم.دلتنگی حس عجیبیه. نفستو میگیره.خفه میشی.یهو میترکی.یهو داد میزنی.دیوونه میشی.میگی نه.میاد.دوباره میاد و بغلم میکنه.حتما میاد.ولی دیگه هیچ وقت نمیاد.هیچ وقت.معلوم هم نیس دوباره میبینیش یا نه.هیچی معلوم نیس
old freind...ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88