بیشتر از همیشه نبودنت رو حس میکنم.وقتی بین چه کنم های زندگی دست و پا میزنم.وقتی هزاران چرا توی سرم می چرخند و من جوابی ندارم.وقتی شک و ترس و دلهره سرتاپای وجودم رو میگیره. وقتی بین مسئولیت های بعد از تو بی خوابی بی خوابی بی خوایی سراغم میاد.وقتی هیچ جوابی ندارم برای هیچکدوم از سوال ها.وقتی تردید درست و غلط زندگی دستاشو دور گردنم حلقه میکنه و من فقط میتونم نگاه کنم.
بیشتر از همیشه نیستی...
old freind...
ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74 تاريخ: يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 5:29