باورم نمیشه میای و هنوز به اینجا سر میزنی.پیغامت رو خوندم.گریه کردم به یاد روزهایی که یادم افتاد.چرا هیچ نشونه ای از تو نیست و نبود؟ خاطراتم دیگه اونقدر تلخ شده اند که قادر به نوشتنش نیستم...
ما را در سایت old freind دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59